Viime viikko

Keskiviikkona meillä oli leffa päivä koulussa ja herkkuja nyyttäri meiningillä. Katottiin Dead Poet Society ja se oli niin hyvä, että siitä tuli yks mun lempi elokuvista. Kukaan ei syöny niitä nyyttäri herkkuja, ku kaikki keskitty siihen elokuvaan (kukaan ei ees puhunu, ni mua kuumotti syyä mun sipsejä).

Torstaina olin koululla, koska Tiistaina myöhäsytin bussista. Järjestelin ja siivosin alakerran varastoja ja se oli nii ihanaa ja rauhottavaa. Sain kaikki tavarat siirrettyä hyllylle, niin ettei se kulkuväylä oo tukittu. En jaksanu mennä syömään amikselle, niin söin nyyttäreistä jääneitä mandariineja taukohuoneessa.

Perjantai oli vapaa päivä. Lähin klo 17 junalla Tampereelle. Mun tyttöystävä piti pikkujoulu bileet ja siel oli ihan parasta. Kaikki mun läheiset kaverit oli siellä. Lauantai illalla mentii baariin kattoo meijän kavereitten bändiä ja se oli ihan parasta.

Kommentit